četrtek, 14. februar 2013

valentinovo



                                                                1. VOŠČILNICA













                                                                2. VOŠČILNICA










Voščilnici sva prijavli na naslednje izzive:

10 komentarjev:

  1. Lepi voščilnici. Veliko detajlov. Všeč mi je klasična rdeče bela kombinacija, ki sem jo letos uporabila tudi jaz.

    lp,K.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe sta zelo lepi, še pšosebej druga cik-cak se mi dopade :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala lepa vsem za komentare,sem zelo vesela.
      Sem pa nova v tem in se še marsikje lovim;tako da upam da bo s časom moj blog boljši.

      Izbriši
  3. Ooooooooooooo, koliko kristalčkov si uporabila, zelo lepo in šik :).
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja,dalo se mi je in sem se malo igrala s kristalcki

      Izbriši
  4. Prekrasne čestitke.Lp.

    OdgovoriIzbriši